Pieter goes down under!

Aan alles komt een einde

Hallo lezers van de blog,

Jaja, we zijn beiden deze week weer terug gekomen. De laatste maand reizen was erg leuk. We hebben heerlijk getoerd met een auto en zijn uiteindelijk in Cairns aangekomen en nog de dag voordat we weg gingen nog krokodillen gezien in het wild!!! Verder hebben we nog op een mooi zeiljacht een tour gemaakt rond the Whitsundays Islands en er zwommen dolfijnen in de golf van de boot en er kwamen nog walvissen voorbij zetten. Hiervoor zijn we ook nog naar Fraser Island geweest met een tour met een 4x4 bus om heerlijk op het strand 110 km/u te rijden. Ook kon je het water uit een bepaalde rivier drinken en we leven nog steeds

Cool
.

Ik (Pieter) zou eigenlijk nog naar Thailand gaan, maar dit heb ik toch laten schieten, omdat ik Nederland en haar inwoners wel miste.

We gaan nog een mooie selectie foto's online zetten. Nu heb ik tenminste super snel internet in vergelijking met Australië en Nieuw-Zeeland.

Het was erg leuk om de reis samen af te sluiten! Ik (Pieter) had de ervaring van het reizen, natuur zien en beleven en veel nieuwe mensen leren kennen niet willen missen. Ik raad het iedereen aan die voelt dat hij/zij het nodig heeft om even lekker van de wereld te gaan genieten. Het is awesome!!!

Erg bedankt voor de leuke reacties! Heel erg leuk om te lezen hoe iedereen mee leeft.

Ik heb hier nog wat foto's bijgevoegd http://pieterschouten.reismee.nl/fotos/73814/perenplukken-in-australie//. Hou de site maar goed in de gaten, want ik zal nog wel wat foto's erop zetten.

Groetjes,
Pieter & Colette

Reacties

Reacties

Lianne

Goed om te horen dat je weer veilig terug bent! En dat je lekker hebt genoten van je tijd daar!
We moeten snel maar even bijkletsen!
Xxx

PSL

Pieter,
Fijn dat je zo genoten hebt. ik ben benieuwd naar je verhalen daarom kletsen we vandaag even bij.
13.15 Luigi's
liefs,
Petra

Laureen

Hoi Pieter! Wat fijn dat je een mooie tijd hebt gehad. Leuk je ontmoet te hebben en ik wens je veel geluk. Ik ben in perth en heb mijn plannen ook aangepast; ik ga nog een lange tijd naar Azië en ben me nu aan het oriënteren. Take care! Liefs laureen en guido

Omi/opa Piet

beste Pieter en Colette,

welcom home!
wij mochten Pieter al een welkomsthand drukken en naar het drukken van Colette's hand kijken wij uit.
fijn dat wij met alle avonturen via verslagen en foto's hebben kunnen meeleven.
en nu wacht dan weer het dagelijks patroon van werken.
succes daarbij!
we blijven jullie volgen!
Omi/opa Piet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!