Pieter goes down under!

Colette is coming

Hallo iedereen die mijn verhaal aan de andere kant van de wereld volgt,

Voor mij het is het nu best spannend, ik ben namelijk vier dagen geleden aangekomen in Sydney en... Colette vertrekt morgen naar Australië en een dag later sta ik haar op te wachten op het vliegveld van Sydney. We hebben al een tijd ernaar uitgekeken om weer bij elkaar te zijn en ook te gaan reizen. We zijn heel blij dat het eindelijk zover is om elkaar weer te zien! Dankjewel Colette dat je naar mij komt! We beginnen in Sydney voor een paar dagen en dan vliegen we naar Brisbane om uiteindelijk met een huurauto te eindigen, aan de top van de oostkust, in Cairns. Vandaag neemt ze afscheid van haar Leonardo kindjes die ze lesgeeft, maar Leonardo kindjes, jullie kunnen haar hier volgen hoor

Cool
.

In Nieuw-Zeeland heb ik vijf weken genoten van de mooie natuur en adrenalineverhogende acties, zoals raften (met 7 meter hoge waterval), bungee jumpen, hiken op een gletsjer, helicopter vlucht, met wilde zeehonden geknuffeld, zeilen, sky walk op bijna 200 meter en een hike van 19,5 km.Verder heb ik ook nog rondgelopen in Hobbiton dat is de filmset van The Hobbit, die is bekent uit de film Lord Of The Rings. Dit is de grootste filmset ter wereld!

Ik begin Nederland al wel wat te missen en de mensen die er natuurlijk in leven. Ja, vrienden en familie: ik ben jullie nog niet vergeten hoor. Als het zomer is kom ik weer terug hoor.

Als jullie mij willen bereiken kan dat op mijn Australische nummer: +61 4 14 125 056.

Groetjes,
Pieter

PS. Dankjewel voor alle belletjes, mailtjes en smsjes. Het is leuk om te lezen hoe het in Nederland met iedereen gaat.

Reacties

Reacties

theo vd heijden

Weer een hele belevenis van je. Geniet er van Pieter dan genieten wij ook van. Hebben hier volop zon en dat was nodig hier. Nederland is maar klein hier ten opzichte van Australie. Tot je volgende verslag maar weer.

Omi/opa Piet

hallo Pieter,
wat kan wachten toch lang duren!
vooral als het op je geliefde is!
maar des te groter de vreugde van het weerzien!!!
geniet samen van fijne dagen!!
hartelijke groeten van ons beiden

Omi/opa Piet

beste Pieter;nog even een "nabrander".
ik heb je rekening met een bescheiden bedrag bedacht;doel:een welkomstdrankje met Colette.
groetjes,
opa Piet

Karina

Heee Pieter,

Super dat je vriendin naar Australië komt! :)

Veel plezier nog hè!

Groetjes,
Karina en de rest uit Amersfoort!

Pieter & Colette

Colette heeft de vlucht van 24 uur achter de rug. Ik stond natuurlijk met een roosje bij de aankomsthal te wachten. Toen kwam ze (met haar mooie backpack) op me rennen. Het was speciaal om elkaar weer te zien na 5 maanden.

Groetjes,
Pieter & Colette

Mathijs

He juf

Hoe is het daar in Australië?
En wat gaat u vandaag doen?

Groetjes van Mathijs

Christel

Hey Colet en Pieter,

Hoe is het daar nu? Geniet er samen van!!

Dikke knuffel Chris!!

Colette

Hoi Mathijs,

Het is hier helemaal geweldig. Ik ben in de Botanische tuinen geweest en heb daar hele mooie dieren en planten gezien. Als ik weer op school ben heb ik jullie heel veel te vertellen. Ga je nog leuke dingen doen in de vakantie?

groetjes,
juf Colette

Colette

Hey lieve Christel,

Het is hier helemaal geweldig. Ik heb je straks heel veel te vertellen en foto's te laten zien. Heb je al zin in je vakantie? Heb je al veel leuke dingen gedaan?

Liefs,
Pieter en Colette

Mathijs

Ja juf

We zijn vandaag net terug van schiermonnikoog.
Het was er heel erg leuk. ik heb er ook op een blowcar gezeten. dat was heel erg leuk!!! En wat ik de rest van de vakantie heb gedaan hoor je op school nog wel.

Groetjes van mathijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!