Pieter goes down under!

Onze eerste dagen samen in Sydney

Hallo familie, vrienden en kennissen,

Bedankt voor leuke reacties. We vinden het leuk om te lezen dat jullie onze reis volgen.

We hebben een aantal geweldige dagen in Sydney gehad. Zoals, vrijdag hebben we in de Botanische Tuinen op het gras gelegen en genoten van de prachtige skyline van Sydney. Wat geweldig om dit nu samen te delen. 's Avonds zijn we Sydney in geweest en hebben we lekker een hapje gegeten bij de Mc Donalds. Toch vertrouwd hè. Bij de Mc Donalds kwamen we met een aantal locals in gesprek. Interessant hoe deze locals leven en denken. We hebben een paar geweldige tips gekregen om de komende dagen door te brengen. Natuurlijk hebben we geen gids nodig, want we hebben een geweldige gids: Pieter haha (dit is de bescheiden mening van Colette). Die avond hebben we afgesloten met een lekker low-budget ijsje bij de Hungry Jacks van $ 0,50.

De volgende dag zijn we St. Mary Church geweest. De kerk stond in het teken van Pasen. Prachtig om de glas in loodramen te zien er heerste overigens een goede sfeer in deze kerk, waar je gewoon stil van werd. Na de bezichting van de kerk zijn we met flinke pas doorgelopen naar het Opera House om op tijd bij de zonsdondergang te zijn. Tijdens de zonsondergang komen alle vleermuizen vanuit de Botanische Tuinen overvliegen op zoek naar eten. Dit is een geweldig natuursverschijnsel om te zien. De vleermuizen kunnen een spanwijdte hebben van meer dan een 1 meter groot en behoren tot de grootste vleermuizen ter wereld. Daarna begonnen onze magen te knorren en zijn we op zoek gegaan naar een geschikt restaurant om onze eetlust te stillen. We hebben een heerlijke steak gegeten en natuurlijk weer afgesloten met een ijsje bij Hungry Jacks. We zijn China Town in geweest om een aantal Cream Puffs te eten. Dat zijn een soort van custard cakjes. Interresant om te zien hoe dit gefabriceerd wordt.

Op zondag zijn we eind van de middag naar de Sydney Tower geweest en hebben we genoten van het prachtige uitzicht van Sydney by night. Na een oriënterende wandeling op zoek naar een leuk restaurantje kwamen we een Sushi restaurant tegen. Zoals je vaak in films ziet komen de bordjes met allerlei sushi hapjes voorbij op een lopende band. Woooh, we wisten niet welk hapje we moesten kiezen, het waren er zoveel!!! Uiteindelijk viel ons oog op het schoteltje met balletjes met als inhoud: octopus. We waren de enige Westerlingen. Leuk om dit onbekende eten te proeven.

Groetjes,

Pieter & Colette

Sufia

Hoi!
Wat leuk om te lezen, ik word er heel vrolijk van!
Dikke knuffel, Sufia

Gerda van Triest

Erg leuk om jullie ervaringen te lezen. We kijken uit naar de volgende berichtjes.

Ook van pa en ma de groeten. De ijsvitrine staat inmiddels in de winkel en de verkoop van ijsjes gaat erg goed.

Groetjes,

Johan & Leni
Remko & Gerda

Fam. Brandsen

fijn om jullie belevissen weer te lezen.
Hier genieten we enorm van de zon.
Vandaag een heerlijke dag, lekker thuis, heerlijk van de zon genoten. Super
morgen weer aan het werk..............
liefs,

Omi/opa Piet

dag duo,

fijn dat jullie nu samen mogen en kunnen genieten.
want één is toch maar alleen,Pieter!
dat weet de "oude Pieter"ook!
blijf genieten en houd ons op de hoogte.
hartelijke groetjes vanaf ons hofje.

Diana

Hey,

Wat een mooie verhalen, ik geniet ervan om ze te mogen lezen.
Veel liefs,
Diana

Christel

Leuk verhaal!! Jullie doen echt leuke dingen samem :)
Linda en ik zijn nu in Valencia, erg mooi hier!!
Geniet er samen van!!

jeannette de rooij

wat heerlijk dat jullie nu samen zijn en samen kunnen genieten

Lianne

Top dat je het nog steeds helemaal super hebt daar!!!
Klinkt heerlijk!
Geniet lekker van de tijd met zn tweeën daar!
Xxx

Sabine

Hi jullie,

Klinkt allemaal erg goed en gezellig!
Wel veel foto's maken he?
Have fun!

Liefs Sabine

Robbert

Nice man! Dat zijn mooie tripjes zo te lezen!

Veel plezier nog samen, geniet ervan!

xrobbert

Henriët

Hey!

Wauw, dat klinkt allemaal echt fantastisch! Geniet er volop van!

XHenriët

Thirza uit leo mb

He, hoe gaat het daar? juf co & Pieter veel pret en plezier toe gewenst. Het is trouwens leuk om te zien hoe het daar gaat!

Thirza uit leo mb