Pieter goes down under!

Nieuw GSM-nummer (Nieuw-Zeeland)

Hallo iedereen,

Dank jullie wel voor alle leuke reacties! Echt heel leuk om het te lezen. Met mij gaat het goed, alleen nog een beetje moe van de vliegreis. Gister ben ik aangekomen in Auckland na 10 reizen (2 vliegtuigen) en de tijd staat nu 5 uur verder dan in Perth. Momenteel ben ik bij het gezin van Lesley en Nick in een mooie voorstad (Devonport) van Auckland. Mijn moeder is vroeger een jaar au-pair geweest van Lesley. De aankomende vijf weken ga ik in Nieuw-Zeeland rondrijzen en hierbij maak ik gebruik van een bus die de beiden eilanden bezoekt. Ik wil de plekken bezoeken die ook in Lord of the Rings voorkomen. Ben je al jaloers, Sander?

Wink

Ik heb tegenwoordig te bereiken op mijn nieuwe nummer in Nieuw-Zeeland: +64 2 11 883 570. Als ik weer in Australië ben, ga ik mijn andere nummer weer gebruiken.

Groetjes,
Pieter

Reacties

Reacties

Wilma

Lieverd veel plezier bij Lesley en Nick! En doe ze de grietjes van hun " oude " aupair!

Thea & Aldert

Hoi Pieter,

Sander is dan niet de enige die jaloers is hoor, want dat lijkt mij ook erg mooi, al die plekken bekijken van the Lord of the Rings. Wauw.
Heel veel plezier gewenst.

Knuffel,

Thea & Aldert

Omi/opa Piet

hallo Pieter,
man,jij ziet wat van de wereld!
niet te vergelijken met mijn supportersbezoek aan de halve marathon van Harderwijk,die gisteren werd verlopen....
en door de winnaar werd gewonnen.
maar ja,jij hebt mij gevraagd een oogje op je ouders te houden,en dat houdt mij in onze(overigens geweldige!) vissersstad.
we beginnen hier intussen al wat lentelucht op te snuiven;en die mis jij daar,want jij zal nu in het begin van de herfst zitten.
blijf genieten,en doe je handjes samen voor de mensen die door tsunamis en ander onheil zijn getroffen.
wij doen dat ook voor jou.
hartelijke groeten van ons beiden.
Omi/opa Piet

Fam Brandsen

Pieter
leuk weer van je te horen
Wat leuk dat je bij Lesley bent, ik wist niet dat zij daar woont. Gezellig, geniet ervan. Doe haar de groetjes van me.
Heel veel plezier en weet dat we aan je denken
liefs,

Colette

Lieve Pieter,

Wat super leuk om weer een reisverhaal van je te lezen! Je ziet en doet veel gave dingen. Je maakt me wel jaloers.
Ik was gisteren nog net op tijd om naar de marathon van Harderwijk te gaan:-) Het begon bij mij wel weer te kriebelen. Ik ga de hardloopschoenen volgende week, maar weer eens uit de kast halen.
Vandaag ben ik lekker even onder de zonnebank geweest alvast een beetje bij kleuren voor Australie.
Anders ben ik straks wel heel wit als ik naast jou sta en zijn we duo pinotti;-)
Heel veel plezier in Nieuw Zeeland! Ik denk aan je!

Dikke kus,
Colette

Gerben Hofma

Pieter, Bedankt voor je mooie verslagen en foto's, als ik dat allemaal lees en bekijk heb je het wel naar je zin.
En zie je heel veel van de landen waar je bent geweest.
Ik wens je noch een fiijne vakantie.
Hoe het met Woonwijs gaat dat hoor je nog wel een keer.
Groeten Gerben Hofma.

Geert

Nieuw Zeeland SWEET AS! Ik vond het de gaafste bestemming van mijn reis.

Ik blijf je in de gaten houden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!