Pieter goes down under!

Reisplannen

Hallo vrienden en familie,

Het is bijna zover. Na Wouter & Yasmin ga ik ook wat van de wereld zien. Momenteel ben ik nog druk bezig met verzekeringen uitzoeken, eerste overnachtingen boeken, camera uittesten en ik werk nog 4 weken.

Mijn reisschema ziet er als volgt uit. Op 9 december vlieg ik naar Dubai om daar 3 dagen van de geweldige luxe daar te genieten. Nouja, zien dan. Ervoor betalen natuurlijk niet ;-). Mijn reis gaat vervolgens naar Sydney in een Airbus A380, voor de vliegtuigspotters: dit is het grootste passagiersvliegtuig ter wereld! In Sydney blijf ik de eerst komende tijd om te acclimatiseren en natuurlijk om op het strand Kerst te vieren en bij de Harbor Bridge het vuurwerk te bekijken (@Familie: ik ga jullie dan wel missen hoor). Mijn reis gaat dan vervolgens naar het zuiden richting Melbourne en waarschijnlijk ook nog richting het westen (Adelaide). In februari ga ik 8 weken Nieuw-Zeeland ontdekken om daar van de mooie landschappen te genieten en om alles te zien en te doen wat ik leuk vind. Voor de mensen die Lord of the Rings hebben gezien... de film is volledig opgenomen in Nieuw-Zeeland! Hierna vlieg ik weer terug naar Sydney om vervolgens de oostkust onveilig te maken. Mijn reis gaat dan naar het Noorden en hier kom ik langs Brisbane en ik ook ga duiken in het Great Barrier Reef. In de punt van de oostkust ligt Cairns en daar zijn ook de oerwouden van Australië en de oorspronkelijke bewoners: de Aboriginals. In Australië ga ik waarschijnlijk ook nog wat seizoenswerk doen, in een bar staan of wat er op mijn pad terecht komt. De laatste 2 weken van mijn reis ga ik naar Thailand om sowieso Adrienne te bezoeken en om het land nog te bekijken. Op 15 juni ben ik weer in Nederland om hier weer de zomer mee te maken.

Elke week ga ik proberen om een leuk verhaaltje neer te zetten met wat foto's, zodat jullie op de hoogte blijven.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,
Pieter

Reacties

Reacties

edegrootstam@gmail.com

Hoi Pieter,ook jouw reis ziet er reuze spannend uit en zullen we met even veel enthousiasme volgen als die van wouter en Yasmin. Alvast heel veel sterkte met alle laatste voorbereidingen. En vooral uitdenken en veel wegen hoe je je rugzak zo laag mogelijk in gewicht houdt . Je zult juist in die landen vele andere reizigers treffen met dezelfde reisplannen .Vaak lukt het om sommige trajecten gezamenlijk te doen . Is heel gewoon en gezellig . We lezen dat straks allemaal wel . Bye, Roel en Everdine

Fam. Brandsen

Pieter,
We zien ernaar uit.
werk ze nog even en geniet van alle voorpret.
Liefs van ons 3-tjes.
Kom je nog een keertje eten? Lijkt me gezellig

Lianne

Ik word nu al jaloers als ik lees wat je allemaal gaat doen en als ik bedenk wat je allemaal mee gaat maken! Pas ik niet in je backpack?

Omi/Opa Piet

ha die Pieter,
ja man,wat in het vat zit enz.
ik vind jou maar moedig om zo'n avontuur in je huppie te gaan ondernemen.
maar wie weet wie je onderweg ontmoet.
en je weet ook dat er EEN met je meegaat!
fijn dat je ons op de hoogte wil houden,zodat wij,zonder reis-of luchtziekte,via jouw ogen en verslag vanuit ons hofje mee kunnen genieten.
maar voordat je vertrekt zien we elkaar nog.
Omi/opa Piet

Ewout en Wilma

Lieve Pierre,
Fijn dat je reis nu helemaal gepland is.
We zijn super trots op je dat je dit in je eentje gaat doen. Maar je zult genoeg anderen mensen ontmoeten.
Als je maar niet verliefd word " down under" want dan missen we ons samen eten elke week.!!!! :-)
Geniet nog van je voorbereidingen.
see you soon.

xxx je ouders

annalien

he pieter,

Klinkt goed joh! Spannend nu het zo dicht bij komt.
Wij houden zeker bij wat je allemaal beleeft.
Liefs, Annalien

Aldert & Thea

Lieve Pieter,

Ook wij wensen je succes met alle voorbereidingen.
Leuk dat je dit gaat doen. Maar je zult ongetwijfeld veel mensen ontmoeten op je reis. Geniet er van. WE zullen je berichtjes met veel plezier lezen.
Hele dikke knuffel van mij en groetjes van ALdert.

thea

everdine

Hoe gaat het nu met die "380"? Zo te lezen worden ze aan de grond gehouden wegens een mogelijke constructiefout.

Pieter

Leuk om al die reacties te lezen! Gelukkig vlieg ik met Emirates Air en die vliegt door met de A380.

Roel de Groot

Hé Pieter,
nog een week en dan is het zover, de horizon opzoeken, je blik verruimen en een goede tijd hebben.
Ik wens je alvast heel veel plezier toe, een goede gezondheid on the road en een behouden thuiskomst.
Ben ook benieuwd naar jouw reisverhalen/foto's

Paul

Pieter,

Kennis van me vindt het ok als ik hun emailadres aan je doorgeef. Ze zijn januari niet thuis.
Wonen 100 km ten noorden van Sidney. Dus voor stappen in Sidney beetje ver fietsen.
Stuur je even berichtje aan me (info@liderado.nl) als je emailadres wil hebben?

Fijne feestdagen, veel plezier daar,

Paul

Evan uit leonardo middenbouw

hey pietje bel :)

Ik heb een leuk raadsel voor je, je lost hem nooit op: het is groen en rolt van de berg af??? >:) rara wat is het

Groetjes Evan uit de leonardo middenbouw

de kids van leonardomiddenbouw

hoe groot is die kangeroe groetjes tessa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!