Pieter goes down under!

Kerstgroet vanuit Sydney

Hallo iedereen,

Hierbij een kerstgroet uit het zonnige Australië met een graadje of 28. Vandaag heb ik heerlijk 'kerst' gevierd vanaf het populairste strand in Sydney met mijn kerstmuts op

Cool
. Ik ben hier naartoe gegaan met een andere Nederlandse jongen.

Het voelt hier overigens totaal niet als kerst. Kerst is voor mij, vertrekken vanuit huis en je goed aannkleden tegen de kou. Dan ga je naar de kerk en naar je (schoon)familie en ga je lekker eten en praten (met mooie kleren natuurlijk aan). Dat gevoel heb ik hier natuurlijk totaal niet, want mijn familie heb ik hier niet... Ik ga gewoon met kerst naar het strand en doe een kerstmuts op en ga verder in de zon liggen bakken en de hoge golven trotseren met mijn ongebruinde huid. Maar wel grappig natuurlijk om lekker je hoofd te verbranden in de zon, terwijl jullie dan een tsunami aan sneeuw en kou hebben. Verschil moet er natuurlijk ook wezen

Wink

Ik ben nu al meer dan 2 weken weg uit Nederland, maar ik kan me de sneeuw bij jullie nu echt niet voorstellen. Ik mis Nederland wel een beetje, maar de vrijheid, mensen die je ontmoet, natuur en andere impressies hier zijn geweldig! Verder wordt ik ook nog goed op de hoogte gehouden vanuit Nederland.

Veel geluk en een top 2011!

Pieter

Reacties

Reacties

Theo vd Heijden

Ja kerstfeest niet in de kou of achter de kachel maar heerlijk in de zon en genieten van de ruimte en vrijheid. Desondanks ook voor jou mooie kerstdagen zo ver van huis. Hier in de sneeuw overal in het teken van kerst. In gedachten, was de lente maar op korte termijn hier. Groet vanuit Harderwijk met zon op mijn ramen, Theo.

Lianne

Hele fijne feestdagen daar!
Geniet ervan.
Hier is het kouououououd!!!!

Douwe

Hoi Pieter,

dank voor je leuke kaart die we gisteren mochten ontvangen via de TNT. Geweldig om te lezen dat je het lekker warm hebt en geniet. Zou zeggen wij doen dat ook en morgen 2e kerstdag in Harderwijk. Ik neem een borrel op je!!

groet Douwe

Colette

Hey Pieter,

Wauw, wat een gave foto's weer! Ik zie en hoor dat je lekker aan het genieten bent:-) Bedankt voor je mooi kaart. Ik heb hem een mooi plekje gegeven. Fijne 2e kerstdag morgen!

kus,
Colette

Omi/opa Piet

hallo Pieter,
toen wij vanmorgen in de kerk zaten hield de dominee ons de Wet voor en daarin stond dat je niet jaloers mocht zijn.
nou,ik moet even bij je biechten,want toen ik je verhaal las over de zonnewarmte,en die nog met foto's bewezen zag,kwam er toch wel even een ondeugend gevoel bij mij op.
maar die verdween weer snel toen Omi mij een heerlijk Kerstdiner voorschotelde.
hoe dan ook:blijf genieten in de zekerheid dat er in ons hofje geen "achterstallig onderhoud"bij de bewoners van nr.39 is!
hartelijke groet van ons beiden,
Omi.opa Piet

fam. Brandsen

Lieve Pieter,
Bedankt voor je kerstwensen.
een hele fijne en gezellige tijd in Sydney toegewenst, geniet van het strand en de golven
Liefs van ons drietjes,
vanmiddag zijn we bij je ouders samen met opa, omi, Douwe, Jet en de kids, we zullen je aanwezigheid zeker missen.
Dikke kus,

Thea & Aldert

Hoi Pieter,

Ik heb mn kerstmuts ook even opgezet met lampjes zelfs. Maar hier is het wel wat kouder. Ik kan me voorstellen dat je leuke mensen ontmoet op je reis. Heerlijk blijven genieten hoor. Zo'n kans krijg of neem je niet zo gauw meer. Jij ook goede Kerstdagen gewenst. Liefs, Thea & ALdert

Kelly

Heeeey,

Nou hele fijne dagen daar en 28 graden lijkt me hier ook wel wat!!
Veel plezier nog daar

Liefs

Jeannette de Rooij

Hoi Pieter.

Een beetje laat maar ik heb vernomen dat jij de kerstdagen ook goed bent doorgekomen. Geniet van de warmte en al het moois wat je tegenkomt. Leuk ook al die nieuwe mensen ontmoeten.....groet'n Ed en Jeannette

Ruth

Hee Pieter,

Volgens mij heb je het daar helemaal naar je zin aan de andere kant van de aardbol!
Hoe is het verder met je?

xx

Colette

Hey Topper!

Ik ben ontzettend trots op je dat je deze geweldige reis bent gaan doen! Heel veel plezier morgen bij de Bleu Mountains! Geniet maar lekker van al het moois. Maak maar veel mooie foto's, maar dat is aan jou wel toevertrouwd, fotograaf haha.

kus,
Colette

leonardo middenbouw

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Pieter,

Bedankt dat je zoveel foto's speciaal voor ons der op hebt gezet. We hebben er heelveel van geleerd.We vonden het heel erg leuk om je met skype te spreken en leuk dat je foto's van ons heb gemaakt. Wil je ons alsjeblieft een keer aan ons ict les geven dat kun je toch zo goed?????.

Even een mopje jantje heeft van zijn oma een nieuwe zakhorloge gekregen na een week doet hij het niet meer jantje schroeft het horloge open er valt een dode vlieg uit jantje zegt ah ik weet het al de machinist is overleden!!!.

groetjes leonardo midden bouw

Thirza Anne en Linda

Pieter

Hallo Thirza, Anne en Linda en de rest van Leonardo middenbouw,

Ik voel me echt vereert dat jullie al mijn foto's bekijken en mij in de klas bespreken, dat vind ik echt leuk. Ik hoop dat jullie er ook nog meer veel leren en nog slimmer worden ;-) Voor als ik terug ben ga ik jullie ICT les geven, ik heb al een leuk idee in mijn hoofd.

Hahaha, leuk mop zeg!

Groetjes,
Pieter

Mimi

Pieter!! beleef je nog beetje leuke dingen?
Het is zo stil..:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!