Pieter goes down under!

Nieuw Australisch nummer

Hallo iedereen. Hier even een kleine update. Ik zit nu lekker met mijn iPhone in het zonnetje op het dakterras van het hostel :-) Net heeft t geregend, dus we zijn hier allemaal blij met de zon. Ik las op nu.nl dat het weer in nederland wat sneeuwerig is... Ik wil iedereen nog bedanken voor alle smsjes! Ik heb niet iedereen wat terug gestuurd vanwege de kosten. Nu heb een Australische nummer waar jullie me op kunnen bereiken +61414125056. We zijn met z'n 3en nu aan 't zoeken voor een goede spot voor nieuwjaarsavond in Sydney, dus elke tip is welkom ;-) Groetjes Pieter

Reacties

Reacties

Colette

Hey Globetrotter:-)

Het is hier inderdaad erg sneeuwerig. Maak ons maar jaloers met je 27 graden haha. Ik ga weer sneeuwschuiven.
Have fun!

kus,
Colette

Thea & Aldert

Hoi Pieter,

Handig die Iphone. Ja er ligt hier aardig wat sneeuw en er wordt voor vandaag nog meer verwacht. Geniet lekker in dat zonnetje. Veel plezier.
Liefs, Thea & Aldert

theo van der heijden

Veel sneeuw, helaas. Maar wel mooi die natuur. Geniet er van Pieter en na afloop neem je de zon lekker mee terug naar Harderwijk. Groet, Theo.

Robbert

Nice man :D

Zou lekker bij die Harbot Bridge / operagebouw gaan kijken, daar zie je altijd die nu.nl plaatjes vandaan komen op 1 jan ;) Mooi vuurwerkje erbij

xRobbert

Douwe

Hoi Pieter,
ja maak ons maar gek met je temperatuur. Hier is het echt wit en echt winter. Zeg heb jij toevallig Whatsapp geïnstalleerd op je Iphone. Als je dan ergens Wifi hebt dan kunnen we zonder kosten elkaar sms'n.
veel plezier en blijf vooral schrijven!!!

Groet Douwe

Omi en opa Piet

ha die Pieter,
uit je berichtgeving heb ik begrepen dat jij er daar warmpjes bij zit.
graag gegund,maar kan je niet een beetje warmte deze kant op mailen;want die sneeuw is mooi,maar dan wel op een plaatje!
leuke foto's;hebben wij een beetje een idee van waar jij nu van al die nieuwe dingen mag genieten.
we zullen je vrolijke inbreng met de Kerst-familie-happening missen;maar zullen proberen er toch het beste van te maken.
hartelijke groet van ons beiden,Omi/opa Piet

Sanne

Hoi hoi,

Wij zijn met oud en nieuw aan de andere kant van het water gaan zitten. Leek een beetje op een eiland. Je komt er met de veerboot. Succes met zoeken. Nog een andere tip: ga zo vroeg mogelijk er heen wij waren er om 2 uur in de middag en dat was net op tijd.

Geniet er van!! Ik weet zeker dat je het super leuk gaat vinden


Groetjes Bastiaan en Sanne

Colette

Gelukkig zit je nu in Sydney en niet in Perth waar aardig wat weeroverlast is. Daar zijn flinke hagelbuien, sneeuwbuien en veel regen.

In Victoria's mountains is sneeuw gevallen terwijl het daar nu zomer is. Dus mocht je toch nog willen sneeuwschuiven haha.

Ps. was vandaag in het rtl nieuws.

Have Fun!!!!

kus,
Colette

Omi/opa Piet

goeiemorgen Pieter,
vanuit een besneeuwd harderwijk wensen wij jou goede Kerstdagen en een gelukkig,voorspoedig en gezond 2011 toe.
weet dat wij je biddend volgen.
hartelijke groet,
Omi/opa Piet

Fam. Brandsen

Lieve Pieter,
ik probeer je een sms-je te sturen
ik zet 00 61 ervoor dan je 06 nr, zonder de 0 erbij maar hij komt niet over
is het nummer wel goed? 00 61 6 14 14 12 50 56
ik hoor het wel
xxx
moi

Colette

Beste Fam. Brandsen,

Het telefoonnummer van Pieter is +61414125056.

groeten,
Colette

theo vd heijden

Bij ons bijna 1 jan. 2011 voorbij, morgen zondag en daarna begint ons normale werkjes weer zonder zon ....
Houden het zo wel vol tot de lente.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!