Pieter goes down under!

Voorbereiding en afscheid nemen

Hallo vrienden en familie,

Wow, het is bijna zo ver! Nog maar 4 nachtjes slapen en mijn reis gaat beginnen. De afgelopen week heb ik alleen de maandag en dinsdag gewerkt en hierna heb ik mij gefocust op het nemen van afscheid van vrienden, laatste dingen halen, alles klaarleggen wat ik mee wil nemen en nog de laatste computer-klantjes meehelpen. Ik kan me nog erg moeilijk voorstellen dat ik over 4 dagen in mijn korte broek in de stralende zon loop tussen de hoge gebouwen in Dubai. Deze week was het namelijk bar en boos met het weer in Nederland en ik was lekker goed ingepakt als ik de straat op ging (zie foto). De huidige weersvoorspellingen voor Dubai zijn 28 graden en dat is best een verschil.

Deze week heb ik trouwens al wel de zenuwen een beetje gevoeld. Bij veel dingen die ik deed voelde ik dat het de laatste keer was (voor de eerst komende 6 maanden dan). Voor het laatst werken, nog uit eten met vrienden en familie en natuurlijk ook voor het laatst gezellig stappen in Harderwijk. De aankomende paar dagen ga ik nog naar de kapper, afscheidsborrel van mijn werk, mijn tas inpakken en als laatste nog afscheid nemen van vrienden (dat kon nog best wel eens lastig worden).

Ik ben erg benieuwd naar wat ik straks allemaal ga meemaken aan de andere kant van de wereld. Het voelt voor mij als één groot avontuur

Laughing
. Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn reis en hoe dit allemaal verloopt.

Groetjes,

Pieter

Reacties

Reacties

adrienne

Nou Pieter, die kleding kan je wel thuis laten hoor! Hier is het nu ook koud; 25 graden en sommige mensen lopen met dezelfde muts op!!!! maar dat zal jij niet nodig hebben!
Sterkte met afscheid nemen maar remember; The world is open and yours! Geniet er volop van!

Lianne

OEI! Het komt nu echt dichtbij!
Succes hier met de laatste dingen!
Xxx

Omi,opa Piet

ha die Pieter,
nou,als wij die foto zien dan zit jij er warmpjes bij!!!
blij vooruitzicht om over 4 dagen van de echte warmte te mogen genieten!
we wensen je een fijne reis met veel goede ervaringen waar je jaren op kan teren.
weet dat wij je biddend zullen volgen.
hartelijke groet van ons beiden.
Omi en opa Piet

Colette

Hey Pieter,

Het komt nu wel heel dichtbij he. Spannend!!!!! Maar je gaat het vast helemaal top vinden daar. Zeker als je nu door je raam naar buiten kijkt en beseft dat het daar veeeeel warmer is. Heel veel plezier daar.

Kus,
Colette

annalien

ja hoor, maak ons maar lekker jaloers met je 28 graden in Dubai ;-) en wij maar kou lijden. haha...
Geniet ervan en wij blijven je volgen..

Liefs, annalien

Wouter & Yasmin

G'day mate!

How're ya doin'?
Bijna richting Aussie, Good on ya'!
Ohw bloody... don't drink to much amber fluid and get your wobbly boot on. But no worries, be happy and have a great time in The Lucky Country!

See ya!

Wouter & Yasmin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!