Pieter goes down under!

Sydney

Reacties

Reacties

Linda leonardo middenbouw

He Pietje (bel)

Wat een mooie bloem ik kan hem jammer genoeg niet ruiken. Juf Colette die houd ook heel erg van bloemen

groeten Linda

linda leonardo middenbouw

jufiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee

u bent net aan ge kommen we vinden het super leuk aleen ik heb een filmpje op mijn telefoon staan van het paas eten. fijnen vakantie ik ga nog een keer typen hoor.

groeten:Linda

Pieter & Colette

Hoi Linda,

Leuk Linda dat je een berichtje hebt gestuurd. Het is heel leuk hier. Heb jullie het leuk op school gehad vandaag? Een fijne vakantie.

Groetjes,
Juf C

linda leonardo middenbouw

ja het was super leuk op school. Want we haden paasen. En juf cjakelien die nam afscheid . En ik heb voor jou colet een filmpje van het paas eten.

groeten:Linda

Thirza

hoi,
fijne reis gehad?
hier gaat het goed!
fijne tijd toe gewenst.
groeten Thirza

linda uit de leonardo middenbouw

He juf

heb je een beetje lekker geslappen. ik wel.

Groeten linda

linda uit de leonardo middenbouw

oja ging het goed in het vliegtuig ???????? wat gaat u vandaag doen?????????????.Ik heb je op mijn achtergrond van me mobiel staan colet.

Groeten Linda

linda uit de leonardo middenbouw

jufieeeeeeeeeee

fijne nacht gehad???????????.Ik wel nou ja. Een vriend (Jordy) die heeft hier van af donderdag tote met vrijdag geslaapen.Dat was heel geselig. Maar hij mog nog een nachtje. Maar hij mogt kiezen.Om nog een nachtje te slapen. Of naar de bonenberg trainig. Hij koos voor de boonenberg training. Nou ja nu zit ik al een beetje tevertelen over mijn vakantie maar ik heb wat vraagjes.
Vraag:1 is het daar mooi????.
Vraag:2 wat ga je vandaag doen???.
Vraag:3 heb je al dieren gezien???.
En bij vraag:2 wat ga je vandaag doen. Nou ik ga op de boot.

Groeten:Linda

Colette

Hoi Linda,

Leuk iets van je te horen. Zo te lezen heb je leuke dingen gedaan.
Het is hier heel mooi. We zijn gisteren in de botanische tuin geweest. Ik heb daar hele mooie planten en dieren gezien. Hele grote vleermuizen en mooie vogels.
Vandaag zijn we Sydney in geweest en zijn we naar Het Opera House geweest. Het is hier zo leuk en mooi. Een fijne vakantie

groetjes,
Colette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!